tisDANNy's cosupure?

View previous topic View next topic Go down

tisDANNy's cosupure?

Post by tisDANNY on Sun Mar 28, 2010 6:48 am

im not sure if im suppose to make a new thread but yeah (so sorry if not ><)
soo after looking at peoples awesome cosplays
i felt i should share mine too =D
i started cosplaying start of 2009 =P
sorry if images are HUUGEEE
first one is suppose to be kiryuu ichiru//vampire knight.. but.. the wig was short when having the photoshoot so.. i guess its zero without the tatoo?.. taken by my friend
Spoiler:

second is Nikaido Akira//Monochrome Factor
Spoiler:


third is Zeroko//Vampire Knight Manga special vol 8
Spoiler:

umm not really a cosplay of any character.. but vocaloid Magnet inspired =D
Spoiler:

genderbent K-ON : Male Mio :D... bad expression -_-.. seen in my fuwa fuwa time video
Spoiler:

random cosplays put together.. non serious attempt allen walker//d.grayman... nikaido akira//monochrome factor.. zeroko and zero//vampire knight... incomplete male mio//k-on genderbent
Spoiler:

Zero//Shining Tears x Wind .. paper wings :D.. taken at a con
Spoiler:



testing out Kagamine Len//Vocaloid... headband of the headset snapped -_-.. excuse my brows
Spoiler:

Kazuki Fuuchouin//GetBackers.. ITS A GUY LOL!.. very bishi thats all ._." .. 90% of the people at the con thought i was a REAL girl T_T"
Spoiler:

and.. i guess moment some people been waiting for..just took this a few hours ago.. incomplete of...
Spoiler:


imitation Black Len..
missing alot of things and still need to fix alot of stuff
and stupid corset came loose .. strings werent tied properly
sorry bad quality.. kept moving since it was so hot in it TAT"
oh and excuse the brows again.. still trying to find a way to make it blonde


Last edited by tisDANNY on Sun Mar 28, 2010 7:19 am; edited 1 time in total
avatar
tisDANNY
Talking Fruit/Vegetable

Male
Posts : 132
Join date : 2010-03-26
Age : 27

http://youtube.com/user/tisDANNYdesu

Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by yanovi on Sun Mar 28, 2010 7:06 am

YOU ARE AMAZING /SWOOOON

omg your getbacker cossu /swoon
I would mistake you as a girl too. OTL

The picture of you as zero is so pretty..! ♥

edit:
OH! i didn't know that was you in all the pictures~ Your crossbend with your normal gender looks like two different peopl~
Ahhhhh your legs..! *///A///*
avatar
yanovi
Animator

Female
Posts : 977
Join date : 2009-12-23
Age : 15
Dango Chorus Illustration My YTC Story CB (1) Round 1 CB (1) Round 2 CB (1) Round 3

Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by mong on Sun Mar 28, 2010 7:27 am

...I love the Zero pic. 8'D And I love your Allen Walker too! :O I'd love to see more of them *0*
avatar
mong
Chorus Staff

Posts : 435
Join date : 2009-11-22
Location : Here :D

Banner Decorator * 1 Dango Chorus Illustration My YTC Story CB (1) Round 1 CB (1) Round 2 CB (1) Round 3

Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by apol on Sun Mar 28, 2010 9:01 am

Shocked t-t-that's.... a-a-aweso- *nosebleed*
Spoiler:
avatar
apol
Resident Shota

Singing Alias : アポル / apolP Male
Posts : 1495
Join date : 2010-03-07
Age : 107
Location : haru's kokoro ♥

Dango Daikazoku Chorus My YTC Story CB (1) Round 1 CB (1) Round 2 CB (1) Round 3

http://www.youtube.com/user/apolxcore

Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by Pronch on Sun Mar 28, 2010 10:29 am

So cute awesome 8D

@Papa!Apol-san: Don't raep Danny-san ;A; !
avatar
Pronch
Keyboard Smasher

Female
Posts : 2273
Join date : 2009-11-22
Age : 67
Location : Sky.


http://www.youtube.com/user/bakapr

Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by QrMOMOKA on Sun Mar 28, 2010 11:27 am

=//////;;//////=
I wanna hug your legs and rub my face on it.-shot-

You kinda looks like that korean star in the first Zero cos XD
avatar
QrMOMOKA
Motor Mouth

Female
Posts : 829
Join date : 2009-11-26
Age : 24
Location : YOUR CROTCH.

Sakura No Ame Chorus

http://www.youtube.com/user/QrMOMOKA

Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by NekoChanAiVocaloid00 on Sun Mar 28, 2010 2:01 pm

You look so awesome and cool in all of those different cosplays!!!!! I love the Zero cosplay one!!!! Your friend took a nice pose!!!!! -^w^-
avatar
NekoChanAiVocaloid00
Talking Fruit/Vegetable

Female
Posts : 146
Join date : 2010-03-12
Age : 20
Location : at home..........


Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by Ruriko on Sun Mar 28, 2010 3:28 pm

WOWWWW I wish I could cosplay..

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA I LOVE THESE ! You're soo pro D:
I really want to cosplay nowww ~ you make me want to cosplay.. this is how AWESOME you are D8

and you don't look like that much of a girl o-o;
avatar
Ruriko
Talkative

Singing Alias : ルリ子 Male
Posts : 531
Join date : 2009-12-28
Age : 30
Location : Narnia

Dango Daikazoku Chorus My YTC Story

Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by sakuratine on Sun Mar 28, 2010 6:03 pm

tisAWESHUM. I\'m In Love..
ahaha. You're so girly!~ Happiness
and waaaaa!! Genderbent Mio.!! LostSoul
Genderbend Ritsu, too.. sweet
avatar
sakuratine
Motor Mouth

Female
Posts : 1155
Join date : 2009-11-27
Age : 23
Location : inside you.

Post Spammer Winner Sakura No Ame Chorus Dango Daikazoku Chorus

http://twitter.com/sakuratine

Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by RinSakura on Wed Mar 31, 2010 7:11 am

ZOMG O__________________O You look soooo pwetty as Zero Shocked


-fangirl screaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam-
avatar
RinSakura
Talkative

Singing Alias : Rin || 琳 || ● Female
Posts : 468
Join date : 2009-11-20
Age : 22
Location : Inside my microphone =D

Sakura No Ame Chorus Dango Chorus Illustration My YTC Story

http://www.youtube.com/user/RinSakuraRin

Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by RawrPhish on Wed Mar 31, 2010 3:57 pm

hugh I'm so jealous, you're such a good cosplayer *__*Do you make all the costumes yourself?

Also, jealous of your legs /sob ;__; You have prettier legs than me orz
avatar
RawrPhish
Conversationalist

Singing Alias : Misha / ミシャ Posts : 170
Join date : 2010-03-15
Age : 23
Location : At my computer 24/7

Touma Mascot Design Winner

http://ladyrawr.deviantart.com/

Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by Kemi on Wed Mar 31, 2010 4:03 pm

...do you shave your legs...? orz
avatar
Kemi
Motor Mouth

Singing Alias : Kemi Male
Posts : 945
Join date : 2009-11-26
Age : 24
Location : In your drawers, stealin' ya panties.

My YTC Story

Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by Kumbancha on Thu Apr 01, 2010 1:05 pm

I didn't think it would be possible for a man to look prettier than a woman, up until now

Honey, you're gorgeous as both a man and woman

SEXY GENDERBENDING IS SEXY!
avatar
Kumbancha
Motor Mouth

Singing Alias : Kumba Female
Posts : 1151
Join date : 2009-11-22
Age : 26
Location : Monterrey,Mexico

Sakura No Ame Chorus Dango Daikazoku Chorus My YTC Story

Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by BlackRockShooter on Fri Apr 02, 2010 10:57 pm

SMEXY LostSoul
I love your Zero cosplay...omfg...
*fangirl*~
avatar
BlackRockShooter
Conversationalist

Female
Posts : 170
Join date : 2010-02-22
Age : 23
Location : Germany


http://www.youtube.com/blackrockshooter

Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by -Reservoir- on Fri Apr 02, 2010 11:49 pm

Omg your Zero and Allen Walker cosplays... LostSoul are just so... *fangirl scream..!!*
I want to cosplay noww Dx
avatar
-Reservoir-
Talking Fruit/Vegetable

Singing Alias : Reservoir/Resi Female
Posts : 67
Join date : 2010-03-25
Age : 22
Location : Under a rock ^^


http://www.youtube.com/xHeavenlyDemonic

Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by tisDANNY on Sat Apr 03, 2010 5:28 pm

O_O.. comments.. hahahaha
yosh~
@yanovi : EH?~... so many (well only 2) swoons~... hahahah~ 8D .. yeah.. its alright.. im quite use to it (>_>".. it's my position in life i guess sigh*) XD..
and LOL!.. do i really look different O_O?.. maybe its the face.. hahaha.. my legs? O_O"

@mong : ooh~.. thank yuuu... which zero is this.. the VK or the shining tears..
hahah allen walker wasn't a serious attempt.. my friend gave me his outfit that he doesnt want anymore.. so i used the VK zero's wig and wore the outfit.. and yeah.. allen 8D..

@apol : ROFLMAO! EPIC WIN PIC MAN~ don't die now ._.""" hahah thanks? XD

@pronch : i saw that.. Wink the cute >Wink hahahah.. after you saying about apol.. im worried ._."

@momo : my legs O_O"?.. why my legs DX.. korean star... thats new.. hahaha.. umm thanks? XD

@neko : ahahah thank youuu so much 8D.. i just noticed out of all the pics.. the first zero is the only pic that isn't taken with autotimer XD.. there was more but yeah.. they looked .. weird hahaha

@stars : >=O! YOU CAN cosplay =O.. unless something is stopping you =\ (if you say its your appearance.. i will peg lollies at you)
hahaha.. thank youuuu.. but im no way near pro ><".. hahaha.. never entered comps so im not pro =P
but yes.. COSPLAYYY!!!!.. do eeeetttttttttt
and thanks that i dont look much of a girl XD

@sakura : ROFLMAO .___.".. 'SO girly'.. thank you.. hahaha im kidding.. but thanks XD..
i'd do ritsu... but i didnt like the outfit the genderbent wore.. it was a tank top/singlet.. and i dont wear those cos my arms are ugly ._."
hahaha

@rin : LOL!.. DON'T STRAIN YOUR VOICE NOW =O.. haha thank youu so much =D

@Rawrphish : EH?!.. noo.. im not good ><".. hahaha.. but thank youuu.. i bet if you cosplay you'd probably OWN mine 8D
umm now i make all my costumes.. the vampire knight and the d.grayman is the only outfits that weren't made..
vampire knight outfit was actually bought for my school formal .. never thought of cosplaying so yeah haha.. and the d.grayman my friend gave it
why my legs =O.. its SO no pretty.. oh trust me.. its not LOL~!.. pics are deceiving Wink.. ahahaha

@kemi : ROFLMAO.. no.. ._.".. but they probably look hairless because the pics taken far away and im usually wearing over knee socks if i do crossplay anything that reveal ALOT of legs

@bancha : ROFLMAO ._."... really?.. hahaha... i guess in most cases .. bishi boys only work in anime?.. im not sure.. ROFLMAO.. umm thank you? .. i guess ill take that as a compliment =P

@blackrockshooter : thank youuu so much XDDDDDD

@reservoir : thank you so much XD~ GO COSPLAYYYYYYYY!!! 8DDDDDDD.. for some reason.. even though i dont know what you look like.. but seeing your avatar.. just makes me picture you in BRS cosplay (takes camera out ready 8D)
hahaha..
avatar
tisDANNY
Talking Fruit/Vegetable

Male
Posts : 132
Join date : 2010-03-26
Age : 27

http://youtube.com/user/tisDANNYdesu

Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by -Reservoir- on Sat Apr 03, 2010 6:35 pm

@reservoir : thank you so much XD~ GO COSPLAYYYYYYYY!!! 8DDDDDDD.. for some reason.. even though i dont know what you look like.. but seeing your avatar.. just makes me picture you in BRS cosplay (takes camera out ready 8D)
hahaha..
Ooohh i really should try BRS cosplay!!! I never tried cosplaying in my life 0.o..always dreamt of it LOL.
I do have a picture myself in the Post your picture up thread O_O; xDDD
Clicky here & you shall see how hideous I look for reals..~ <3
avatar
-Reservoir-
Talking Fruit/Vegetable

Singing Alias : Reservoir/Resi Female
Posts : 67
Join date : 2010-03-25
Age : 22
Location : Under a rock ^^


http://www.youtube.com/xHeavenlyDemonic

Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by RawrPhish on Sat Apr 03, 2010 10:09 pm

tisDANNY wrote:
@Rawrphish : EH?!.. noo.. im not good ><".. hahaha.. but thank youuu.. i bet if you cosplay you'd probably OWN mine 8D
umm now i make all my costumes.. the vampire knight and the d.grayman is the only outfits that weren't made..
vampire knight outfit was actually bought for my school formal .. never thought of cosplaying so yeah haha.. and the d.grayman my friend gave it
why my legs =O.. its SO no pretty.. oh trust me.. its not LOL~!.. pics are deceiving Wink.. ahahaha

Ah, you are definitely better than me haha. I don't know how to sew, but I really wish I knew how >^<;; I've only cosplayed once, and it was really just throwing together some of my clothes lol (amazingly people somehow still recognized the character I was cosplaying *___*;; ) I'm doing another cosplay this year, but it's really simple.
I hope I don't sound creepy but your skin looks very clear *___*. I'm not very pretty so I can't pull off a lot of character orz (I'm quite short too , 5'3" OTL)
avatar
RawrPhish
Conversationalist

Singing Alias : Misha / ミシャ Posts : 170
Join date : 2010-03-15
Age : 23
Location : At my computer 24/7

Touma Mascot Design Winner

http://ladyrawr.deviantart.com/

Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by Ruriko on Mon Apr 05, 2010 12:20 am

I wish I COULD Cosplay ): but but but I can't buy the costumes or make them myself
MONEY MONEY MONEY !
avatar
Ruriko
Talkative

Singing Alias : ルリ子 Male
Posts : 531
Join date : 2009-12-28
Age : 30
Location : Narnia

Dango Daikazoku Chorus My YTC Story

Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by -Reservoir- on Mon Apr 05, 2010 12:30 am

same here~ O__O; i wish i had the money to buy cosplays..!! >3<
I nee dot money for a new mic though... Dx
avatar
-Reservoir-
Talking Fruit/Vegetable

Singing Alias : Reservoir/Resi Female
Posts : 67
Join date : 2010-03-25
Age : 22
Location : Under a rock ^^


http://www.youtube.com/xHeavenlyDemonic

Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by chiizukeiki on Sat Jun 19, 2010 4:42 am

*w* Dannyyyyy, so prettyyyyyyyyy...
avatar
chiizukeiki
Talking Fruit/Vegetable

Singing Alias : チイ Female
Posts : 111
Join date : 2009-12-02
Age : 22
Location : Canada


Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by Crystia on Mon Jun 21, 2010 4:41 pm

LOLOL

I would love to cosplay one day...just to try it out...<3

these look so cool! I love Zero from Vk the best! <33
avatar
Crystia
Conversationalist

Female
Posts : 280
Join date : 2009-11-22
Age : 22
Location : On the Moon


http://ruinicreality.deviantart.com/

Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by tisDANNY on Sat Jun 26, 2010 4:37 am

@chiizu : LOL ehhh~ thank youu
@crystia : ooh! do eeet~ XD.. despite its an expensive hobby =A="
haha thank you heapps

---

update!~..
recently there was a convention (supanova sydney '10 on saturday)
and i went as Kagamine Len -koi wa sensou (eager love revenge/love is war)- miwa shirow's art version
so here are just some pics Smile oh warning.. LARGE image.. literally.. sorry!
Spoiler:
Spoiler:

ignore my weird neck .___."
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:

you can see 3 sticks cos due to stupid weapon policy that props also have to be under 1metre.. hence yeah.. -___-".. and used 3 cos balsa wood is weak and weapon policy dont allow hard wood .____."
avatar
tisDANNY
Talking Fruit/Vegetable

Male
Posts : 132
Join date : 2010-03-26
Age : 27

http://youtube.com/user/tisDANNYdesu

Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by Imagase on Sun Jun 27, 2010 9:57 pm

Dan chan, watashi no utsukushii ya kawaii petto da!

you're so pretty as always *huggles*
so sexy as len xDD

your 4th pic as len is really awesome xD <333
you look like a girl.. now to get you in a pink pair of lolita oufits... fufufu
avatar
Imagase
Talking Fruit/Vegetable

Male
Posts : 121
Join date : 2010-05-16

Back to top Go down

Re: tisDANNy's cosupure?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum